bellasannabello

Alla inlägg under maj 2013

Av Sanna Lundberg - 21 maj 2013 01:00

Hej!
Jag har bara lust att skriva av mig lite..
Att personen ens kan.. (nämner inga namn) att han har mage att ens bete sig mot oss ungar, jag mår inte speciellt bra av de, men livet går vidre, vad fan ska man göra? Hur ska jag tänka? Hur ska jag hantera det? Hur ska jag ta det? Jag vet inte.. har inget svar på det. Att kränka en så mycket som du kränte oss är sjukt.. mest mig.. alla ord, alla tomma komplimanger du gav mig förut va bara skit snack, du snackar skit hela tiden om allt och alla, hur fan kan du ens sjunka så lågt!? Jag skiter i dig, du är bara som en liten ärta för mig, du betyder inte ett skit för mig! Dra åt helvete..

Och sen vill jag bara säga tack till mina fina vänner som finns där för mig när jag behöver dom! Ni är guldvärda! Älskar er mer mina fina! ?

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards