bellasannabello

Alla inlägg under januari 2012

Av Sanna Lundberg - 11 januari 2012 02:48

   mia som ligger och glor på sitt barnprogram :D

     Jag och Fjortisen Emilia   

     Emilia och jag bästisar för alltid, även fast malin har fått oss att må dåligt har vi höllt ihop, malin ska inte komma oss  emellan , där sätter jag stop. om hon kommer oss emellan blir jag riktigt arg, jag älskar dig gumman, du är min bästa vän!

Av Sanna Lundberg - 11 januari 2012 02:48

   mia som ligger och glor på sitt barnprogram :D

     Jag och Fjortisen Emilia   

     Emilia och jag bästisar för alltid, även fast malin har fått oss att må dåligt har vi höllt ihop, malin ska inte komma oss  emellan , där sätter jag stop. om hon kommer oss emellan blir jag riktigt arg, jag älskar dig gumman, du är min bästa vän!

Av Sanna Lundberg - 11 januari 2012 02:15

  ChaCha bloggen! :* jag mår sådär.. jag är magsjuk, inte roligt! jag blev magjuk i måndags.. får gå till skolan på torsdag, kuuuuuul! :*




jag är en brud som vet hur man ska leva livet. Hon har ju övat ett bra tag nu, jag är en livnjutare och älskar att pröva nya saker. Bara häromveckan var hon nere i karabiska havet och dejtade en pilsk yngre namn Felippe. Nästa vecka funderar jag på på att hoppa bungyjump naken. Ja, ack sicken levnadsglad människa hon är. Vi på 118800 kan inte göra annat än att ta av oss hatten och applådera den livsglädjen. Den vill vi oxå ha! 


Ja det var från 118800 den personen tyckte dom att jag var! men det stämmer väll inte på mig? eller vad säger ni? nja.. jag håller inte med 118800 alls, jag är ingen livsgjädjare, ingen som vet exakt hur man ska leva livet, det ända jag gör är att leva för den jag är, sisa inlägget för ikväll! chiaaoooo bloggen!   

Av Sanna Lundberg - 11 januari 2012 02:15

  ChaCha bloggen! :* jag mår sådär.. jag är magsjuk, inte roligt! jag blev magjuk i måndags.. får gå till skolan på torsdag, kuuuuuul! :*




jag är en brud som vet hur man ska leva livet. Hon har ju övat ett bra tag nu, jag är en livnjutare och älskar att pröva nya saker. Bara häromveckan var hon nere i karabiska havet och dejtade en pilsk yngre namn Felippe. Nästa vecka funderar jag på på att hoppa bungyjump naken. Ja, ack sicken levnadsglad människa hon är. Vi på 118800 kan inte göra annat än att ta av oss hatten och applådera den livsglädjen. Den vill vi oxå ha! 


Ja det var från 118800 den personen tyckte dom att jag var! men det stämmer väll inte på mig? eller vad säger ni? nja.. jag håller inte med 118800 alls, jag är ingen livsgjädjare, ingen som vet exakt hur man ska leva livet, det ända jag gör är att leva för den jag är, sisa inlägget för ikväll! chiaaoooo bloggen!   

Av Sanna Lundberg - 4 januari 2012 16:21

hejhej bloggen! jag gick och la mig halv 5 i morse.. sov tills halv 3 lite sent va? :D jag börjar bli spel beroende på min mobil, har jätte roliga spel! sen lagade jag min alldeles på hittade mat som jag kom på receptet på själv! jaja, återligen till hur jag mår, just nu mår jag skit, allt känns tungt, det känns som hela livet ska rasa ner, hur fan ska jag orka? seriöst, var du tvungen att bara säga 'sluta'' när man mår som dåligast.. orkar inte längre det får vara nog.. :(





// Sanna.

Av Sanna Lundberg - 3 januari 2012 22:10

hej bloggen.. jag fattar inte en sak, hur fan hon kunde svika mig?! att hon säger sluta till en när man mår dåligt tar kål på mig, jag vill ha en som förstår mig som underbara bella! hon är en riktig vän, en riktig vän man kan lita på. jag älskar henne, men det en person säger tror jag fan inte på :s sluta ljuga retard.. bella skulle aldrig slå mig utan anledning, hon kan varje fall erkänna saker. men det kan inte du, jag fattar fan inte, HUR FAN KAN DU? jag trodde du hade förändrats, men hade fel :/ om du bara kunde va den du var förut, jag litade på dig, jag hade ett förtroende, men det har försvunnit :s ... snälla du, pallar inte att bli sårad och besviken jämt av dig, jag orkar bara inte. ha de bra bloggen, bye.    // sanna   

Ovido - Quiz & Flashcards