bellasannabello

Alla inlägg under augusti 2011

Av Sanna Lundberg - 25 augusti 2011 15:05

HejHej bloggen!! jag har kommit hem från skolan, nyss ungefär, ska snart gå ut efter jag har skrivit detta, va med mia igår, då kom issa o bea holt poff bara så där, chockad man blev :P jag vet inte hur det är mellan mig o bea.. igår verkade det vara bra, men jag vet inte , men men, ska dra, på möte sen te mia, hejdå bloggar mera ikv chiao!

Av Sanna Lundberg - 24 augusti 2011 22:57

hejhej bloggen, jag har ett stoort problem. ingen mobil, Emilias mobil gick i två bitar :( ingen kommer få tag i mig, inte kunna snacka med mig eller messa med mig!!!! fasikeeen :(((( måste få tag i en, ska te stan i morrn o fråga om dom har fått in ngn låne telefon o låna nu, har dom de blir jag glad, har dom inte det blir jag arg!!!!!!!!!!!!!!!!! en telefon mst jag bah ha!!!!!!!!!!!!bye bloggen :D

Av Sanna Lundberg - 23 augusti 2011 22:40

hejhej bloggen!! har varit med världens bästa issa! cyklade till stan men efter halva vägen blev det punka på cykeln, det lätt fuckat. men cyklade på cykeln ändå. det är super bra att man har den coola tjejen! henne kan man iaf lita på mer än vad man kan lita på 3 andra personer, nämner inga namn! sen har jag träffat emilia sandra o jerker, usch! han e sååå fuul! :/ men men till den posetiva nu! firade emilia idag! hon är 23 år nu, en stor flicka, bye bye!   

Av Sanna Lundberg - 22 augusti 2011 20:24

hej bloggen!! snackar med världens bästa issa!! men är samtidigt små tjurig..  älskar dig issa min sötnos! lämnade in min mobil idag saknar den som fan ett kort inlägg blev det! byye!

Av Sanna Lundberg - 18 augusti 2011 10:13

hejhej bloggen! jag har inte varit inne på några dagar, men har ganska mycket och  berätta för er :D jo, jag har åkt båt, en tubb efter  båten, hahah jag släppte taget med händerna upp i luften sen flög upp, sen ner i vattnet, det var ju lyckat hahah men sen åt vi pizza, super gott! :)

Av Sanna Lundberg - 12 augusti 2011 10:49

HEJHEJ BLOGGEN!!! jag har nyss typ vaknat, såg att bea inte mår så bra, men why? ska försöka få reda på det idag,  vägrar hon säga så får jag övertala henne, har hjälpt henne med en sak igår, och hon sa tack min älskade, hon älskar ju mig, de är ju bra, :D o jag älskar henne, min prinsessa! <3 men nu ska jag göra ngt annat än o sitta här på bloggen hörs bloggen chiao!   

Av Sanna Lundberg - 11 augusti 2011 16:12

Hejhej bloggen, idag har jag hjälpt bea med att bli tsm med en kille. hon

är skyldig mig en bamse tjänst, idag har vi cykla ute i regnet, kalla & blöta blev vi så klart, mina händer är super kalla, :( bloggar mera senare pöss pöss chiao! :) <3

Av Sanna Lundberg - 10 augusti 2011 18:26

hejhej bloggen, gud vilken överaskning jag fick idag! en stor en, har fått en pojkvän är så himla glad!    fy fan älskar honom hur mycket som helst!! love you my boy!!!!  jag o mia har tjänat 50 kr av hennes pappa, för vi tvättade hans bil, UTE I REGNET OXÅ, vi blev dytgnsura, de tyyp haglade, men efter så frös vi jättte mycket iallafall jag, sååå kallt! men är ändå stolt över att ha tjäna 50 kr, vi tjänade 50 kr var, vi borde ha fått 100 kr kan man tycka men man får vara nöjd med de man får. vi stog ute i regnet o slet ihjäl oss, vi tycker verkligen att vi borde få 100 kr, men jag är nökd med dom pengarna som vi tjänade idag! det är nog emilia oxå, efter de gick vi upp o la oss undet täcket för vi frös så himla mycket, iallafall jag, kom chleo efter, o la sig med mig i sängen brevid mig,  hon tog hur mycket plats som helst, man fick själv ingen plats alls nästan, men men, hon är som hon är, men hon är sjukt söt!  bloggar mera senare chiao!  

Ovido - Quiz & Flashcards