bellasannabello

Alla inlägg under november 2011

Av Sanna Lundberg - 29 november 2011 11:02

godmorgon vänner, en vanlig morgon hemma vid datorn,  idag ska jag och min familj åka till skultuna, ingen aning vad vi ska göra där menmen det lär jag få se när vi kommer dit, nu gör mamma mat, vårullar, det är jätte gott! snart ska jag hoppa in i dushen,  en varm och skön dush, igår dagen var underbar! då var jag med världens bästa isabell Östlund! och emilia edler! jag älskar er, ni är fan bäst! inget kan komma oss emellan, love u! <3333 bye, ska nog dusha nu puss på er! <333

Av Sanna Lundberg - 27 november 2011 18:36

 hejhej bloggen! jag igen, en helt vanlig dag tröttnar man ju på ellerhur? håller ni inte med på de? man bara sitter brevid o kollar, men hon är en envis liten rakare :) det är ju bra,  helgen på drevet har väll varit sådär, men det var ju kul att gå på den nya breking down - del 1, sen tog jag hål i örat, fint blev de, aja, men nu ska man äta hare gött, / sanna

Av Sanna Lundberg - 9 november 2011 19:10

hejhej bloggen! igår vad en rolig dag, var med underbara nathalie söderlund, o hennes dotter sofia, vi var hemma hos henne, jag var barnvakt en stund, natta du är den bästa som finns, jag älskar dig! sen åkte vi till stan ett tag *hahah*  therese tjata på natta sjukt mkt, jag skrev te henne att hon skulle sluta tjata på natta annars får hon inte se sofia mer. hon gjorde sitt val, att fortsätta tjata, nu har jag inge mer att skriva, bye bye bloggen love u   

Av Sanna Lundberg - 3 november 2011 22:12

hej bloggen, nu är dryga sanna här som bella säger att jag är, ty bella vet att du älskar mig (a' jag har för det mesta bara vait med emilia, dissade therese i onsdags tror jag det va, igår alltså. och nu är hon skit sur xD  hahah menmen, i morgon ska jag o emilia träffa bella, hon ska färga emilias hår. therese kommer säkert bomb ringa som vanligt när hon är sur, man får aldrig va ifred känner jag xd menmen, hon ger väll sig snart. för hoppningsvis, men sen har jag bara en vecka i skolan, sen är de prao, då går jag halva dagarna bara, sjukt underbart! bye bloggen !  

Ovido - Quiz & Flashcards