bellasannabello

Alla inlägg under maj 2012

Av Sanna Lundberg - 26 maj 2012 10:43

jag har inte bloggat på länge, har inte vetat vad jag ska skriva om, men nu vet jag, jag ska skriva om mitt liv, min pojkvän, mina vänner, och mina ovänner, jag kan börja om mitt liv,

jag har ett normalt liv, bor med mina föräldrar, ibland kan jag känna ba jag vill flytta hem ifrån, ibland kan det vara jobbigt, nu vet jag inte vad jag ska skriva mer om mitt liv,

vi kan skriva om min pojkvän,

min pojkvän är underbar, vi har varit tsm i 2 veckor och en dag idag, jag har koll påre vet ni! just nu idag så har vi tjafsat lite, om hans och min kompis, liten sak att tjafsa om jag vet, men han tycker inte om min kompis emilia, bara för att hon kollar på oss när han pussar mig? och när hon upprepar det jag säger, jag har sagt det är okej, men han är underbar och jag älskar han, 

till mina kompisar, jag har två underbara kompisar, en som betyder sjukt mkt! hon heter isabell, hon har ställt upp för mig jätte mycket och det är jag tacksam för, isabell jag älskar dig, tack för att du finns, tack för att du ställer upp när jag behöver dig som mest! ingen kan ta dig ifrån mig, gumman du är bäst! <3

nu skriver vi om min andra kompis min bästis, hon har oxå ställt upp när jag behöver henne, men jag går mest till isabell, hon betyder verkligen! men emilia är jag jätte mycket för mig,

mina ovänner hatar jag, dom är så jävla omogna, jag hatar folk som ljuger folk som snackar skit, vad fan ska man med dom till? dom går ju bara bakom ens rygg? och att folk sprider ryckten om mig är för jävligt! dom kan verkligen dra åt helvete! jaja, inge mer att skriva om, chao!    / bild kommer! :) 

Ovido - Quiz & Flashcards