bellasannabello

Alla inlägg under september 2011

Av Sanna Lundberg - 18 september 2011 22:12

HejHej bloggen!! denna helg har varit underbar.. träffat issa,hela helgen, sovit hos emilia hela helgen super kul! fredags var jag med emilia, mia issas kompis, issa, och bea på stan.. sen kom vi hem o va med malin.. men är typ små sur på henne.. besviken arg ledsen.. men helgen var sjukt rolig!!!!   love you my friends!  byebye bloggen!  

Av Sanna Lundberg - 10 september 2011 16:20

hejhej!! igår hade man kul. men fabby. linda. bea och emilia. skit kul!  fabby är den bästa som finns! idag är man med emilia och sandra! vi har skit tråkigt, snackade med issa igår. om bea o så. frågade henne om hon hade snackat skit om mig, men det ända hon har sagt är att hon tycker jag är dryg när jag bombar, men det kan jag förstå. sen pratade jag med den andra isabell :) hon fyllde år, jag sa grattis på födelsedagen till henne, hon är sjukt snäll! gillar verkligen issas kompisar dom är sjukt snälla! och det är issa med helt sjukt snäll! love you issa! sjukt mycket! bloggar mera senare! byebye!   

Av Sanna Lundberg - 7 september 2011 20:42

hejhej bloggen, nu har man ätit mat, och busringt hem till mamma o mamma sjukt kul var det! *hahah* skrattade så jag började gråta! helt sjukt har sjukt ont i magen, men börjar få ont i halsen. ajaj! ont! hoppas att jag inte blir sjuk nu, vll inte bli sjuk, vill gå i skolan! skjukt kul! älskar skolan, men är djupt besviken på mig själv, mina betyg är sjukt dåliga   men men!! får jobba på i år! och få bättre betyg!  bloggar mer sen när jag kommer hem bye bye   

Av Sanna Lundberg - 7 september 2011 14:36

HejHej bloggen!!

jag har inte varit inne här på jätte länge känns det som, issa har påminnt mig varje gång vi snackat i telen *hahah* glömmt vad glömsk jag är! inte bra. träffade såklart bea igår, och issa. hon verkade lite små sur på mig.. men men nu är hon inte det i varje fall. det är super bra! så här har min skoldag sett ut! först kom jag lite sent, kom typ 8.05 då hade jag svenska, 9.20 till 9.40 hade vi rast, då hade vi matte/svenska, 11.00 hade vi lunch ganska go mat.  sen efter maten hade vi idrott sjukt kuul!   sen hade vi bild, då skulle jag göra en namn skyllt på min bänk där jag sitter i skolan om dagarna, men vi hittade inte tejpen, gustav andersson hade den i sitt skåp *hahahahahhaha* sen var dagen slut, 13.10 slutade vi skolan, sen tog jag bussen klockan 14.00 till emilia. nu är man här  *hihih *   bloggar mer senare bye!  

Ovido - Quiz & Flashcards