bellasannabello

Direktlänk till inlägg 11 januari 2012

magjsuk, och fick veta vem jag är via 118800!

Av Sanna Lundberg - 11 januari 2012 02:15

  ChaCha bloggen! :* jag mår sådär.. jag är magsjuk, inte roligt! jag blev magjuk i måndags.. får gå till skolan på torsdag, kuuuuuul! :*




jag är en brud som vet hur man ska leva livet. Hon har ju övat ett bra tag nu, jag är en livnjutare och älskar att pröva nya saker. Bara häromveckan var hon nere i karabiska havet och dejtade en pilsk yngre namn Felippe. Nästa vecka funderar jag på på att hoppa bungyjump naken. Ja, ack sicken levnadsglad människa hon är. Vi på 118800 kan inte göra annat än att ta av oss hatten och applådera den livsglädjen. Den vill vi oxå ha! 


Ja det var från 118800 den personen tyckte dom att jag var! men det stämmer väll inte på mig? eller vad säger ni? nja.. jag håller inte med 118800 alls, jag är ingen livsgjädjare, ingen som vet exakt hur man ska leva livet, det ända jag gör är att leva för den jag är, sisa inlägget för ikväll! chiaaoooo bloggen!   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sanna Lundberg - 21 maj 2013 01:00

Hej! Jag har bara lust att skriva av mig lite.. Att personen ens kan.. (nämner inga namn) att han har mage att ens bete sig mot oss ungar, jag mår inte speciellt bra av de, men livet går vidre, vad fan ska man göra? Hur ska jag tänka? Hur ska jag...

Av Sanna Lundberg - 16 september 2012 15:09

hejhej, förlåt för att jag inte har uppdaterat på länge, har haft mycket att göra på senaste tiden, haft skola och slutat 15.00 om dagarna, annars så har jag mest varit med vänner på stan.. nu gör man ingenting, sitter i en varm säng och myser, i mor...

Av Sanna Lundberg - 15 augusti 2012 19:53

att sakna någon så jävla mycket som jag gör så jävla ont, du va en underbar kille på alla sätt, jag saknar dig och vill ha tillbaka dig, men vet inte om jag kan göra det. saknaden är stor, alla roliga stunder vi hade tänker jag på varje dag, alla und...

Av Sanna Lundberg - 22 juli 2012 17:29

det har gått ett tag sen du lämnade oss farmor, jag saknar dig och jag älskar dig, när jag fick reda på att du dog grat jag i flera timmar, jag älskar verkligen dig, du har ställt upp till 110% och det är jag tacksam för, elisabeth! jag älskar dig av...

Av Sanna Lundberg - 8 juli 2012 23:28

men tjenare! idag har jag varit och köpt en dricka. denna dag har jag inte varit på världens bästa humör.. för det blev lite missförstånd mellan mig och sandra och emilia. jag fick skulden för att sandra var arg på emilia, fast hon va arg på oss båda...

Ovido - Quiz & Flashcards