bellasannabello

Alla inlägg under oktober 2011

Av Sanna Lundberg - 10 oktober 2011 22:27

hejhej bloggen, idag har jag haft skola, ganska tråkigt menmen.. efter skolan träffade jag underbara bella! jag tog bussen hem te henne, och hittade rätt hela vägen som tur var.. förra gången gick jag åt höger även fast jag skulle till vänster..smart Sanna. haha eller inte.  i morrn är de skola. och träffa bella love you bella my girl    bloggar mer i morgon bloggen chiao   

Av Sanna Lundberg - 9 oktober 2011 18:38

jag älskar dig josse, jag skulle aldrig kunna hata dig, ALDRIG du är den bästa som finns! skulle aldrig lämna dig, och jag hoppas att du aldrig skulle lämna mig! du är helt klart bäst! bye bloggen o bästa josse   

Av Sanna Lundberg - 9 oktober 2011 16:07

hejhej bloggen, länge sedan jag var inne nu, men jag är typ aldrig inne på datorn längre.. men nu ska jag skriva om min helg! i fredags var de disco på viksäng, jossan sov över, vi var ute i flera timmar fett kallt.. men sen gick vi in i ett trapp hus, och där satt vi från 22.00 te 23.00 då kom mamma och hämtade mig och jossan. igår var vi på stan med Linn o this ett tag det var ganska så kul men ändå ganska tråkigt.. sen träffade vi pontus då gick vi in till kattungarna sjukt söta! sen hämtade vi moa och åkte o fiskade, sjukt tråk.. -.- sen på kvällen när vi kom hem.. blev det ett helvete.. -.- jossan och moa och pontus gick in te moa o typ bara dissa mig, jag satt på en gunga o var besviken och arg o ledsen, och jag grät.. sen gick jag te erica den bästa erica som finns! men hon fick inte släppa in..  sen satt jag mig i jossans trapp, josse kom ut springade o grät. jag sprang efter och frågade var de var, hon frågade sin mamma om hon fick sova hos pontus, men hennes mamma sa nej , och skrev att hon skulle skicka polisen om hon inte kom hem, sen gick hon in, och jag satt mig i trappen, då messade moa mig, hon frågade vart jag var, jag sa jag sitte i jossans trapp. hon bah kom jag ba vart? hon bah till mig jag är i min trapp. jag sprang för de var sjukt kallt. sen kom mamma.  när jag kom hem ringde jag bästa bella, och idag har jag bara varit hemma och suttit vid datorn, och pratat ganska mkt med bästa bello. bloggar mer i morgon när jag kommer hem chiao   

Ovido - Quiz & Flashcards