bellasannabello

Direktlänk till inlägg 16 september 2012

förlåt..

Av Sanna Lundberg - 16 september 2012 15:09

hejhej, förlåt för att jag inte har uppdaterat på länge, har haft mycket att göra på senaste tiden, haft skola och slutat 15.00 om dagarna, annars så har jag mest varit med vänner på stan.. nu gör man ingenting, sitter i en varm säng och myser, i morgon är det skola, då ska man träna på teatern som vi ska visa upp på kulturnatten.. wiiiiiihoooo. (not.) 

nu har jag inget mer att skriva om,  uppdaterar mer senare. hejdå. :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sanna Lundberg - 21 maj 2013 01:00

Hej! Jag har bara lust att skriva av mig lite.. Att personen ens kan.. (nämner inga namn) att han har mage att ens bete sig mot oss ungar, jag mår inte speciellt bra av de, men livet går vidre, vad fan ska man göra? Hur ska jag tänka? Hur ska jag...

Av Sanna Lundberg - 15 augusti 2012 19:53

att sakna någon så jävla mycket som jag gör så jävla ont, du va en underbar kille på alla sätt, jag saknar dig och vill ha tillbaka dig, men vet inte om jag kan göra det. saknaden är stor, alla roliga stunder vi hade tänker jag på varje dag, alla und...

Av Sanna Lundberg - 22 juli 2012 17:29

det har gått ett tag sen du lämnade oss farmor, jag saknar dig och jag älskar dig, när jag fick reda på att du dog grat jag i flera timmar, jag älskar verkligen dig, du har ställt upp till 110% och det är jag tacksam för, elisabeth! jag älskar dig av...

Av Sanna Lundberg - 8 juli 2012 23:28

men tjenare! idag har jag varit och köpt en dricka. denna dag har jag inte varit på världens bästa humör.. för det blev lite missförstånd mellan mig och sandra och emilia. jag fick skulden för att sandra var arg på emilia, fast hon va arg på oss båda...

Av Sanna Lundberg - 12 juni 2012 21:44

men tjotjena! vakna ca 06.20, gick upp och fixade mig och grejer, sedan så körde mamma mig till skolan, innan skolan skulle vi köpa tuggummi som jag skulle ha på teatern, sen bar det åt till skolan! diekt när jag kom till skolan så gick vi in i klass...

Ovido - Quiz & Flashcards