bellasannabello

Alla inlägg under december 2011

Av Sanna Lundberg - 29 december 2011 20:36

hej bloggen.. pinsamt läge! men pratar med folk jag nt känner! ovanligt kanske? *haha* som vanligt mår jag dåligt som jag skrev. en tråkig dag, ingenting kan vara så hemsk att man tvingar någon till en sån hemsk sak. seriöst. din jävla fitta, fett arg jag blir, mogna till och bete dig som en 22 åring ist för en jävla 10 åring, fittig still bruden -.- 

Av Sanna Lundberg - 29 december 2011 20:36

hej bloggen.. pinsamt läge! men pratar med folk jag nt känner! ovanligt kanske? *haha* som vanligt mår jag dåligt som jag skrev. en tråkig dag, ingenting kan vara så hemsk att man tvingar någon till en sån hemsk sak. seriöst. din jävla fitta, fett arg jag blir, mogna till och bete dig som en 22 åring ist för en jävla 10 åring, fittig still bruden -.- 

Av Sanna Lundberg - 29 december 2011 20:36

hej bloggen.. pinsamt läge! men pratar med folk jag nt känner! ovanligt kanske? *haha* som vanligt mår jag dåligt som jag skrev. en tråkig dag, ingenting kan vara så hemsk att man tvingar någon till en sån hemsk sak. seriöst. din jävla fitta, fett arg jag blir, mogna till och bete dig som en 22 åring ist för en jävla 10 åring, fittig still bruden -.- 

Av Sanna Lundberg - 29 december 2011 15:30

hej bloggen.. jag mår som vanligt som dåligast. vad fan ska man göra när man blir sviken, av en kompis, det är väll bara att försöka gå vidare,  jag orkar verkligen inte med att folk ska säga ''sluta'' när man säger att man inte orkar leva mera, man vill ju liksom ha stötning, jag kan inte prata med dig om saker när jag mår dåligt.. jag kan bara prata med mina allra bästa underbara vänner, dom som verkligen tycker om mig för den jag är, det känns som du inte tkr om mig för den jag är, och det gör mig verkligen ledsen, varför har du förändra dig själv? du är inte den personen jag lärde känna från första början, sen du börja umgås med din nya bästis är du inte dig själv, visst du får umgås med henne, men va dig själv, du är en fin person, men du har förändrats totalt, jag mår fan skit av detta. men vette fan om jag kan förlåta dig -.- du har sårat mig djupt, du har med sårat min bästis, och att du tvinga henne till saker är inte acceptabelt.. tack älskade vän för du ställde upp igår, för att du tog din tid att prata med mig igår, du är för fan underbar! jag älskar dig sjukt mycket. du är bäst! du är den jag kan prata med när jag mår som jag mår, jag mår skit, men det får man väll leva, med, aja.. hejdå bloggen från den deppigaste sanna som finns..  

Ovido - Quiz & Flashcards