bellasannabello

Alla inlägg under februari 2012

Av Sanna Lundberg - 24 februari 2012 23:48

chacha bloggen, i två veckor nu har jag praktisera på ett dagis, det har varit skit kul, jag ska berätta vad jag fick göra, jag börja varje dag klockan 09:30, under dom dagarna lekte vi med barnen, och bött kiss och bajs blöja nice va?   sen så blev det lunch, efter lunchen så skulle alla barnen sova, utom vissa då, då skulle jag ha en halvtimmes rast, det har varit skit roligt, i två veckor har jag praktisera där, och ska i en vecka till vecka 10, love it, bäst ever, och nu är jag förkyld som sattan, jobbigt :/ jag har inte orkat blogga på flera dagar, men börjar blogga nu igen, nu ska jag bara ta det lungt, bloggar mer i morgon, på eftermiddagen, hejsvejs på er  // sanna, p.s bilder på mig kommer senare, 

Av Sanna Lundberg - 24 februari 2012 23:48

chacha bloggen, i två veckor nu har jag praktisera på ett dagis, det har varit skit kul, jag ska berätta vad jag fick göra, jag börja varje dag klockan 09:30, under dom dagarna lekte vi med barnen, och bött kiss och bajs blöja nice va?   sen så blev det lunch, efter lunchen så skulle alla barnen sova, utom vissa då, då skulle jag ha en halvtimmes rast, det har varit skit roligt, i två veckor har jag praktisera där, och ska i en vecka till vecka 10, love it, bäst ever, och nu är jag förkyld som sattan, jobbigt :/ jag har inte orkat blogga på flera dagar, men börjar blogga nu igen, nu ska jag bara ta det lungt, bloggar mer i morgon, på eftermiddagen, hejsvejs på er  // sanna, p.s bilder på mig kommer senare, 

Ovido - Quiz & Flashcards